czwartek, 17 września 2015

Ostania część ,,Ostatecznego wyboru''

A więc tak na wstępie chciałabym podziękować wszystkim za czytanie moich opowiadań. Moźe nie są one idealne ale człowiek uczy się przez całe źycie więc dziękuje wam. Oficjalnie dziękuje teź mojej kochanej przyjaciółce Dominice za wspieranie mnie w pisaniu tego opowiadania i dawanie pomysłów <3 Dziękuje teź mojej kuzynce Natalii która drukowanymi literami wysyłała mnie do pisania. Dziękuje jej teź za szczere opinie co do mojego pisania <3 Moźe kiedyś wróce z nowym opowiadaniem? Na razie chce się zająć ocenami i zdaniem testów które na mnie czekają, tak więc do zobaczenia! A i właśnie zapomniałam przepraszam źe wstawiam wam zdjęcia ale nie mam czasu na przepisywanie tego a jak sami widzicie jest tego sporawo ale nie bazgrole aź tak bardzo :) Do usłyszenia! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz